• En
  • ساعت : ۹:۸:۱۷
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ 
  • تعداد بازدید : 87
  • کد خبر : ۱۶۹۱۰۳
كسب رتبه نخست كیفی در پرترافیك ترین ماه سال

کسب رتبه نخست کیفی در پرترافیک ترین ماه سال

در آخرین ماه سال 99 که اوج ترافیک پستی می باشد پست استان اصفهان توانست با اتخاذ تدابیر،کنترل و نظارت هوشمندانه موفق به کسب رتبه نخست کیفی در ارزیابی کیفی واحد های پستی کشور قرار گیرد

به گزارش روابط عمومی اداره کل پست استان اصفهان ، براساس پایش اطلاعات و ارزیابی عملکرد شاخص های ادارات پست استانها و واحدهای اجرایی کشور توسط دفتر مدیریت کیفیت و امور مشتریان شرکت ملی پست، اداره کل پست استان اصفهان توانست با مدیریتی هوشمند کسب رتبه نخست کیفی را بین ادارات و مناطق پستی کسب نماید ..

باقری مدیرکل پست استان اصفهان  درخصوص کسب موفقیت های پست استان از حیث شاخص های متعدد ترافیک، درآمد، کیفیت و هزینه ضمن تقدیر اززحمات شبانه روزی کلیه کارکنان پرتلاش پست استان،افزود خوشبختانه در یکی از ماههای پرترافیک پستی این موفقیت کسب گردید و امیدوارم  این روند با برنامه ریزی های منسجم و تشکیل کمیته ها و کارگروههای ویژه جهت تداوم اهداف و سیاست های کلان شرکت ملی پست در سال جاری استمرار داشته باشد .

وی در این خصوص اظهار داشت :فعالیتها ی ارتقاء خدمات کیفی در این استان بر مبنای برنامه و بصورت مدون پیاده­سازی و اجرا می شود.  و در تمامی واحدهای استان برنامه ارایه خدمات کیفی تعیین و کنترل های لازم توسط کارشناسان این اداره انجام می گردد.ونتایج حاصل از آن نیز به طور مستمر پایش و کنترل می شود و در صورت مشاهده هرگونه انحراف،روشهای اصلاحی توصیه میگردد.ودر کنار برنامه ریزی، ایجاد همدلی کارکنان با اهداف شبکه از دیگر اقدامات مهمی است که باجدیت دنبال می شود. بطوریکه تمامی همکاران استان بر اهداف طراحی شده آگاهی کامل داشته و استان را جهت رسیدن به اهداف عالی شرکت همراهی مینمایند.

مدیرکل پست استان اظهار داشت در راستای ارتقای بیش از پیش کیفیت و تعهد خدمات پستی با رعایت حقوق شهروندی و تکریم مراجعین نسبت به ارائه خدمات نوین پستی بخصوص سرویس پست سریع داخلی و ارتقای خدمات پست رستانت  بااستفاده از ظرفیت های مستعد بومی، محلی و استانی، بازاریابی گسترده و ورود به بازارهای هدف جدید در جهت تقویت شاخص های کیفی و ترافیکی، خدماتی متنوع و منعطف با سلیقه و نیاز روز مشتریان و ذینفعان را در سطح استان به انجام خواهیم رساند.

باقری در ادامه افزود :دست یابی به این موفقیتها جز با همدلی ،مدیریت هوشمندانه و کنترل و نظارت  مشارکتی، جلب رضایتمندی عمومی هموطنان، همزبانی و اراده کارکنان در مجموعه محقق نخواهد شد.

وی اظهار داشت هدف اصلی پست استان خدمات رسانی بهتردر راستای رضایتمندی مردم و عمل به تعهدات می باشد و  ضمن رعایت حقوق شهروندی و تکریم مراجعین با توجه به نامگذاری سال جاری بنام سال تولید پشتیبانی ها ، مانع زدایی ها    تمامی کارکنان با توکل به خدا و با برنامه ریزی دقیق و جامع برای تحقق اهداف سازمانی و با بهره گیری از رهنمود های حکیمانه مقام معظم رهبری در راستای تحقق شعار امسال گام های موثری برخواهند داشت و بدون هیچ مانعی .دروازه های جذب  بازارهای هدف جدید در جهت تقویت افزایش شاخص های ترافیکی ،  درآمدی و کیفی در استان بیش از پیش باز خواهد بود .

شایان ذکر است ارزیابی عملکرد واحدهای اجرایی کشور بصورت ماهیانه و براساس کنترل و رصدشاخص های کیفی، نظیر توزیع بموقع، مدت زمان سیر مراسلات، میزان توزیع بموقع و مدت زمان پاسخگویی به شکایات و دیگر عناوین مربوطه از نگاه مشتریان و ذینفعان توسط دفتر مدیریت کیفیت و امور مشتریان شرکت ملی پست صورت می پذیرد.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    آخرین بروزرسانی سایت : 1400/01/21 17:10
    V5.5.5.0