• En
  • ساعت : ۱۱:۴۴:۱۶
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ 
  • تعداد بازدید : 109
  • کد خبر : ۱۶۴۲۲۰
    /  3
مدیر کل در هفته گذشته :
بازدید از اداره پست شهرستانهای  فلاورجان ، شاهین شهر و میمه ، اردستان و برخوار

 

مدیر کل در هفته گذشته :

بازدید از اداره پست شهرستانهای  فلاورجان ، شاهین شهر و میمه ، اردستان و برخوار

باقری با حضور در اداره پست شهرستانهای  فلاورجان ، شاهین شهر و میمه ، اردستان و برخوارضمن بازدید از فرایند پستی با  همکاران این شهرستانها در نشستی صمیمی دیدار و گفتگو نمود .

به گزارش روابط عمومی اداره کل پست استان اصفهان ، نشست صمیمانه حمید باقری مدیر کل پست استان اصفهان با همکاران اداره پست شهرستانهای  فلاورجان ، شاهین شهر و میمه ، اردستان و برخواردر فضایی صمیمی برگزار شد .و پس از آن به بررسی روند اجرای امور و ارائه خدمات به ویژه رعایت استانداردهای کیفی در این ادارات پرداخته شد .

 باقری مدیر کل پست استان در ابتدای این جلسات ضمن تبریک فرارسیدن دهه کرامت وتقدیر و تشکر از تلاش ها و زحمات همکاران ، در کسب رتبه سوم ارزیابی شاخص های کارت امتیازی متوازن دربین 36 واحد پستی کشور  افزود : عنایت خداوند متعال ، خدمت صادقانه تمامی همکاران ،استفاده از ظرفیت های اطلاع رسانی سرویس های پستی ، برگزاری جلسات مستمر پیرامون بازاریابی و تجزیه و تحلیل هفتگی ترافیک و درآمد ، برگزاری مستمر جلسات کیفیت و پایش درست نقاط ضعف و برنامه ریزی در جهت رفع آن و در مجموع ساماندهی وضعیت موجود منجر به کسب رتبه برتر پست استان در شاخص های ارزیابی گردید .

 

در این دیدار ها که بعد از ظهر های هفته گذشته برگزار شد ،باقری همکاران را بر اهمیت ارتقای کیفیت به ویژه در بخش توزیع در کنار جذب و نگهداری مشتریان ،خلاقیت در جذب مشتری ، نوآوری و جلب رضایت مشتریان ، امانتداری و روحیه جهادی و تفکر شرکتی توصیه نمود.

وی با تشریح دیاگرام هدف گذاری اداره کل پست استان اصفهان در سال 99 افزود ، این دیاگرام بر روی تابلویی آماده و در دید تمامی شما همکاران نصب شده است  و اعتقاد براین داریم که هر یک از شما جایگاه اصلی خود را در این دیاگرام مشاهده می کندو وظیفه و نقش خود را در رسیدن به نقطه هدف (ضریب تعادل )به درستی ایفا می نماید .

 باقری با تاکید بر اهمیت کیفیت در ارائه خدمات پستی خواستار تلاش در ارتقای آن به ویژه درارایه خدمات نوین پستی شدو اظهار داشت :  " اعتماد مردم به شبکه پستی از طریق خدمت رسانی صحیح با کیفیت و به موقع کسب می شود."که رمز موفقیت شبکه پستی اعتماد مردم به پست  می باشد و این اعتماد نبایستی کم رنگ شود.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    آخرین بروزرسانی سایت : 1399/04/25 11:50
    V5.5.5.0