• En
  • ساعت : ۱۵:۴۶:۲۸
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ 
  • تعداد بازدید : 133
  • کد خبر : ۱۶۴۲۰۴
نشست مدیر كل و كاركنان اداره پست شهرستان اصفهان

نشست مدیر کل و کارکنان اداره پست شهرستان اصفهان  

همکاران اداره پست شهرستان اصفهان در نشستی با حضور باقری مدیر کل ، رضایت معاون فنی  و کوفیگر رئیس اداره پست شهرستان اصفهان در سالن جلسات شهید کیانی پست استان با رعایت پروتکل های بهداشتی گفتگو نمودند .

به گزارش روابط عمومی اداره کل پست استان اصفهان ، نشست صمیمانه حمید باقری مدیر کل پست استان اصفهان با همکاران اداره پست شهرستان اصفهان در دوروز پیا پی در تاریخ های یکم و دوم تیر ماه جاری  با رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن شهید کیانی برگزار شد .

 باقری مدیر کل پست استان در ابتدای این جلسات ضمن تبریک فرارسیدن دهه کرامت وتقدیر و تشکر از تلاش ها و زحمات همکاران ، در کسب رتبه سوم ارزیابی شاخص های کارت امتیازی متوازن دربین 36 واحد پستی کشور  افزود : عنایت خداوند متعال ، خدمت صادقانه تمامی همکاران ،استفاده از ظرفیت های اطلاع رسانی سرویس های پستی ، برگزاری جلسات مستمر پیرامون بازاریابی و تجزیه و تحلیل هفتگی ترافیک و درآمد ، برگزاری مستمر جلسات کیفیت و پایش درست نقاط ضعف و برنامه ریزی در جهت رفع آن و در مجموع ساماندهی وضعیت موجود منجر به کسب رتبه برتر پست استان در شاخص های ارزیابی گردید .

 

مدیر کل با اشاره به جمله گرانبهای مولای متقیان حضرت علی (ع) در استفاده از فرصتها اظهار داشت : در این فرصتی که بعنوان خادمین مردم هستیم در راه رضای خدا ، و رضایتمندی مردم و کارکنان از هیچ تلاش و کوششی دریغ ننمائیم .

باقری همکاران را به خلاقیت در جذب مشتری ، نوآوری و جلب رضایت مشتریان ، امانتداری و روحیه جهادی و تفکر

شرکتی توصیه نمود.

وی با تشریح دیاگرام هدف گذاری اداره کل پست استان اصفهان در سال 99 افزود ، این دیاگرام بر روی تابلویی آماده و در دید تمامی شما همکاران نصب شده است  و اعتقاد براین داریم که هر یک از شما جایگاه اصلی خود را در این دیاگرام مشاهده می کندو وظیفه و نقش خود را در رسیدن به نقطه هدف (ضریب تعادل )به درستی ایفا می نماید .

 باقری با تاکید بر اهمیت کیفیت در ارائه خدمات پستی خواستار تلاش در ارتقای آن به ویژه درارایه خدمات نوین پستی شدو اظهار داشت :  " اعتماد مردم به شبکه پستی از طریق خدمت رسانی صحیح با کیفیت و به موقع کسب می شود."که رمز موفقیت شبکه پستی اعتماد مردم به پست  می باشد و این اعتماد نبایستی کم رنگ شود.در حال و حاضر نگاه مردم به مجموعه پست استان مثبت می باشد ولازم و ضروری است جهت حفظ برند پست  این نگاه با شعار مشتری مداری و رضایت مشتری حفظ شود  .

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    آخرین بروزرسانی سایت : 1399/04/25 11:50
    V5.5.5.0